Tisdag

Vaknade hos linn idag , gjorde oss i ordning och drog till rusta för att köpa julklappar . vi var i rusta nån timma och köpte en massa saker . sen skulle vi dra till mc som ligger andra sidan men linn vågade först inte gå dit för då va man tvungen gå i skogen sen är de tågräls där. linn trodde att man kunde få STÖT av de hahaha, men  vi sprang över " linn och sara ute i skogen " haha !
Inne på macdonald så fick linn beställa mac chicken meny till mej för jag tänker inte göra bort mej IGEN ! haha
Dom som inte vet vrf så kan jag förklara de lite snabbt .

När jag å linn va i linköping hos hennes pappa så skulle jag och linn dra till macdonald för att käka å jag kunde typ inte få in " mac chicken " i huvudet.
så linn beställde först, sen va de min tur

Jag : hej en macken kemi !

hon i kassan : en vadå ? :S

jag : ehmm.. jag tar samma som hon som va före mej .


och som tur att linn inte hörde när jag sa de så jag sa de till henne sen när vi hade gått ut därifrån . hon skrattade så hon började gråta. har aldrig sett henne skrattat så mkt !!
så nu vet ni vrf jag inte beställer mac chicken meny :)

iallafall drog till casys jobb efter vi hade käkat. hälsade på henne lite och fick varm choklad å lite bakelser (:
Drog hem till linn för hon skulle laga mat , slog in julklapparna sen drog vi hem till mej.!
fixade mitt rum som har nya färger på väggen ^^ lite mörkrött på väggarna nu , nice. Tummen upp !  sen käkade vi lite och kollade på tv . !

Ciaao

(Macken kemi)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0