Helgen!

Lördag
Tänkte jag ta de lugnt men så vart de inte efter att casy ringer till mej och säger " vi ska till en granne och kolla på fotbollen"
Så jag skynda och fixade mej och drog till casy , drog till hennes granne eller vad man ska säga , haha när vi kom dit satt folket och Chill drickte så då stallde vi flaskan på bordet och började supa varandra UNDER bordet :)
kollade på fotbollen och men kollade inte så mkt på de haha, Fick vara DJ sen eftersom ingen annan va de hihi^^
Sen råkade jag och helen ha en Känslig samtal :/ inte mer snack om de! 
Sen vid 12 tiden tror jag att de va så vart de fest vid resecentrum hemma hos helen och hennes kille så alla drog dit .
jag å casy va fett fulla så hade sönder en porslinskatt  , Svansen gick av HAHA ! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0