Helgen!

Fredag Jonna kom och hämtade mej , körde mej till coop nära där vi träffade linn, sen drog jag jonna och linn till casy .kom dit jag började äta  som alltid haha , jonna drog rätt snabbt för att hon skulle till några kompisar. Sen började vi fixa oss , jag och casy skulle till frimis och linn skulle träffa sin kille. Vi började dricka å sånt, sen vid 9 drog linn , då va de bara jagå casy kvar . vi satt och väntade på natalie som aldrig kom :'(

Drog till frimis vid 11 tiden , både hon å jag va rätt borta haha . Inne på frimis va de nice nice bra musik iallafall haha slog till en kille som casy oxå slog till efter mej hah!
När de va slut så åkte vi taxi hem å jag sov hemma denna gång haha

            Innan utegång Tränade vi haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0