Måndag

Sorry för en dålig uppdatering, mitt internet har inte funkat så det är drf jag inte har bloggat. ska berätta lite kort
om dom senaste dagarna ^^

Onsdagen drog jag och sandra till casy och förfestade sen skulle vi dra vidare till strömpis men sandra åkte hem hon fick ont i fötterna och va rätt full haha , jså då vart de jag å casy som drog dit och där träffade vi linn sen drog vi på efterfest, vart så full att jag spydde hehe ,

Torsdagen kommer jag inte ihåg så mkt med tror att jag tog de bara lugnt ^^

Fredag så drog jag och sofie till marieberg och shoppade lite saker, sen på kvällen vart de utegång på frimis med sandra sabina emma och några fler, för tråkigt va de där.!

Lördag drog till casy för att fixa mej sen drog vi till förfesten som låg vid resecentrum, drack lite mkt sen drog vi till satin med kom inte in för att gästlistan va stängd som vi hade skrivit upp oss på , så vi drog till frimis men kom  inte in ^^ haha så drog vi till nån annan kommer inte ihåg fick en shott som satte igång ännu mer! sen vart de eftervest vid stjärnhuset och där va de fullt fart

Söndag vaknade upp med casy tog bussen hem och tog det lugnt bara ^^

Idag har jag inte gjort så mkt , mår inge vidare iallafall :/

Linnet och örhängen köpte jag på ****** när jag va på marieberg med sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0