Onsdag

igår drog jag till linn och kollade på¨idol. sen satt vi å väntade i 3 timmar för att då skulle jag få mitt studiebidrag. sen ca kvart i 12 gick vi ut och låste upp cyklarna å cyklade till närmaste atoumat. kollade på klockan då va den 00:01 då stoppade jag i kortet och som tur va hade jag fått pengar vart super glad så körde min glädje dans HAHA !
cyklade till statiol och köpte lite godis och sånt, sen cyklade vi hem till henne och kolla på tv , sen somnade vi .
Idag har jag inte gjort så mkt. funderade på om jag skulle dra till pappa elr om jag ska till m-berg och köpa skor / kläder. får se vad de blir ..



 

Kommentarer
Postat av: sandra

skön din tröja såg ut att vara :)

snyggt med fläta i luggen btw!

2009-09-30 @ 14:52:16
Postat av: Anonym

skön din tröja såg ut att vara :)

snyggt med fläta i luggen btw!

2009-09-30 @ 14:52:33
URL: http://sjasminehauge.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack detsamma Sara!:)

2009-09-30 @ 15:43:59
URL: http://annaek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0