Dags att sov

Somnade förut hihi så vaknade vid halv 6 . Kollade lite på tv sen började cops kl 6 sen vänner halv 7.
Efter vänner va slut så gick jag och mötte sofie. Drog och solade iallafall jag sofie va me i sällskap. Efter jag hade solat klart så drog vi till elvis för sofie skulle käka! Snackade lite tills hon hade ätit upp. sen drog hon hem då gick jag till luqullus och köpte lite " Gott & Blandat " . Kom hem duschade sen poppade jag popcorn tog fram dricka och väntade på att Efterlyst skulle börja haha . Men nu ska jag sova för är sjukt trött?!

Natti natti alla stjärtmaskar ^^

 
Gammal bild

Kommentarer
Postat av: Sofie

shut up maaaaan

2010-04-08 @ 00:34:26
URL: http://sofienyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0