Tisdag

Gick upp kl 8 sov förskönt ! Drog till praktiken sen hade jag tandläkare kl 11:40 där träffade jag mamma å lillsyrran eftersom jag å syrran hade samma tid! först fick jag ta bild på mina tänder sedan fick jag gå å lägga mej i stolen ! Först va de en tjej som kollade mina tänder och sen hämtade hon nån gubbe som jag dog av skratt åt !

" när jag va mindre följde jag me min barndomskompis David till tandläkaren och då fick han samma tandsnubbe som jag fick idag. han verkar vara lite små bög, när david skulle kolla upp sina tänder så kom snubben in " Hey "  men en pipiiiiig röst och jag as garvade då när han kom in så då började david oxå å skratta , sen när dom skulle spruta vatten i hans mun så kom de skit mkt så att de sprutade rakt upp så de kom på davids ansikte å då sa han bögtandisen " Ojdå nu fick du en liten dusch " men en pipig röst igen ! HAHA "

När han kom till mej idag så sa han " hej " me den pipiga rösten och jag kände direkt igen den så jag kunde inte hålla mej och började små skratta och inombord dog jag av skratt ! sen höll han på å prata å stallde massa fråger när jag har hans händer i munnen , hur fan ska jag kunna svara då ?! haha psyk! dom sa oxå att de va sista gången för gratis undersökning för mej eftersom jag fyller 19 snart !
Efter tandisen kom pappa å hämtade mej , kom hem fixade lite käka sen somnade jag i 1 timma. Hoppade in i en varm dusch sen för att bli lite piggare .
Gick och träffade natalie en stund sen , snackade lite å så.
Nu sitter jag hemma och får se vad som finns för bra att kolla på ikv =)
Blir iallafall å lägga sej tidigt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0