Måndag

 Hellu!!
Har inte bloggat på länge för har haft annat för mej. Sovit hos älsklingen hela veckan eftersom han har semester så vi har haft det mysigt.
Vi har gått på promenad, ätit på uteservering, festat, krogen, filmkvällar, flyttat in lite av mina saker till han. Sen har vi skaffat katt. Lipton heter den och är 10 veckor bara, för söt.

                      (Lipton är helt nyvaken)


Idag är det måndag så vaknade kl 7 för att äta frukost och fixa mej, Sen gav jag älsklingen en hejdå puss, cyklade hem till pappa för att han ska köra mej till jobbet och idag vart de inte så lång dag skönt de . så nu är jag hemma hos pappa ska bara boka tvätt tid och packa lite sen ska jag till min pöjk, fint väder så ska få ut han för en lite fisktur som jag har tjatat om men har aldrig blivit nånting av de för älsklingen säger " när de blir fint väder så gör vi de." och nu idag är de fan fint väder så ska ut :)!


Kommentarer
Postat av: kungen sandra :D

OMG !!!!!! vad söt <3

2010-08-23 @ 14:15:27
Postat av: Anonym

vad jobbar du med?

2010-08-24 @ 15:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0