Onsdag

Kom hem vid 8, kollade lite på tv sen började jag STORT STÄDA lägenheten. Damsög, moppa golvet, Diska, torka hyllor och just nu tvättar jag :)
Ska snart börja me maten sen hoppa in i duschen. Älsklingen kommer och hämtar mej sen vid 3 då när han har slutat jobbet. Får se vad som händer idag. ska iallafall ta med mej han på en promenad senare ikv. Kanske runt baronbackarna elr nån annan stanns!

Igår så hade jag mina svarta linser på mej när jag va med baby. Han lurade sin kompis att jag hade fått batteriolja i ögonen så att pipillerna vart stora och hans kompis gick ju så klart på de å sa till mej att jag kanske inte kan ta körkort för de. HAHA dog av skratt ;P

                 Jag igår med mina svarta linser =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0