Måndag, kan knappt skriva

Igår när jag skulle diska så gick glaset sönder ( vet inte hur den gick sönder ) då fick jag rätt så stor glasbit som skärde sej in i handen, lite under lillfingret satt den fast och den kom rätt djup och va rätt bred glasbiten.
den skärde upp så mkt så att man såg lite av köttet. Det började spruta blod och jag klarar ju inte av att se sånt så jag höll på å svimma.
skrek på sami att han skulle komma och hjälpa mej innan jag ramlar ihåg.
Älskling sprang till mej och de första jag hörde från han va " oohh shiit älskling! "
Jag vart helt skakis och de gjorde fruktansvärt ont! sami  fick göra allt, tvätta såret och linda om handen.
Tack älskling du är bäst♥
Jag ville åka till akuten för att de va rätt djupt med sami sa att vi ska vänta lite och se om de blir bättre. Tillslut vart de bättre men hade fortfarande otroligt ont!
Idag ser såret bättre ut fast de gör ont när jag rör på lillfingret å så. Sitter och kollar på " ung och bortskämd "
ska sova tidigt idag så jag kommer upp tidigt imorn!




Kommentarer
Postat av: Kristin!

Du måste gå till läkarn o kolla upp det, man kan ju bli så att man inte kan röra fingret sen:O<3

2010-12-21 @ 00:58:11
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: sara

SV: Gumman jag kan röra fingret har bara lite ont i såret =) <3

2010-12-21 @ 14:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0