nyvaken

Idag vaknade jag kl 10 av att farmor kommer in och på minner mej att jag har tvätt tid kl 11 , så jag steg upp och fixade iordning all tvätt som skulle tvättas sen gick jag till tvättstugan. medan tvätten höll på och tvättas så gick jag ner och städade lägenheten, sen vart de och springa upp till tvätten igen för att lägga i dom i dummlaren! Gick till farmor medans tvätten tummlades, fick lite mat satt och pratade lite , sen upp till tvätten igen och ta med mej dom ner för då var dom klara. Hade tvätt tid mellan 11 - 2 och jag va klar vi 1 ^^
Sen drog pappa och jag till net on net och kollade lite . När vi kom hem va jag jättetrött så jag satt och kollade på one tree hill sen råkade jag somna :$
Ikv kommer de nog bli lugnt får se vad som händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0