Slingat Håret

Igår så drog jag till sofie och hjälpte henne me att locka hennes hår som tog ca 2 timmar. Sen började hon och jag fixa oss eftersom båda skulle ut. Sofie skulle till sandra som hade lokalfest och jag skulle dra hem till natta för att fira en annan sandra. mötte sandra vid resecentrum sen gick vi till natta där även danni va och senare kom vian. Drack lite sen vid 23:30 drog vi till strömpis som vart rätt nice elr aah jag å natta hade iallafall kul haha! Sen drog alla hem och sov.

Idag så drog gick jag och mötte sofie vid press så gick vi till krämaren för att köpa hårfärg o så, Sen så slingade sofie mitt hår och färgen räckte inte till alla slingorna haha både jag och sofie vart lite oroliga och började as garva hahahaha men de vart rätt okej som tur, sen drog vi till mc och käkade oss mätta. Gick till henne sen och kollade på tv sen drog jag hem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0