Fixat bloggen

Hallu, vaknade halv 10 idag. fixade mej lite sen drog jag till Arbetsförmedlingen eftersom jag hade möte 10.15
Satt och pratade lite och vi kom fram till att dom ska ringa mej nästa vecka, samtalen tog ca 1 timma.
Efter de så gick jag till socialen för att lämna in lite papper å så sa jag till dom att jag ville ha möte tsm me min kurator och dom kmr höra av sej till mej oxå om när vi ska ses! :)
Kom hem för en stund sen satte mej vid datan å fixade till min blogg...
Nååå, vad tycks?:cool: ska jag ha kvar den elr ska jag fixa nån annan?:P
Ska äta nu å sen ska jag nog ut å fixa lite saker.
Ciaaao



                                    Miss u ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0