Fredag

Vaknade av att Kristin ringde å väckte mej, vi bestämmde oss för att dra å sola Eftersom de är sjukt varmt ute:thumbup:
Gick upp å åt frukost sen drog jag iväg å mötte henne, Vi gick å letade efter nånstanns där man kunnde sola men hittade inget så vi gick till våran solplats ist lite utanför stan:)
Solade i ca 2 timmar sen drog vi hem. kände hur de bara bränndes på hela mej men har inte bränt mej nånstanns, SKÖNT! är brun nu iallafall haha
När jag kom hem sprang jag till kylskåpet å öppnade en ISkall cola som jag sitter å njuter mej nu. Gick upp på vinden å hämtade fläckten som står framför mitt ansikte. för skönt! Ska snart börja me maten ska se vad de ska bli :)
Ikv kanske de blir att dra till Baronbackarna men ingeting är bestämmt just nu :P

Kommentarer
Postat av: Kristin Jonsson

Fuskis med coooola dumma dig:) fast får nog tag i en burk snart:)<3

2010-07-02 @ 16:17:36
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0