Torsdag

vaknade sen drog vi till landet för att träffa min katt, sen hade dom fått kattungar dom sprang runt och klättrade på ruggen , hoppade upp på mina ben åå va helt vilda! Kanske ska få en katt av dom som hade kattungarna :)

                              Vill ha denna sötbollen! :)


Imorgon är de fredag å då har vi pratat om att ha grillfest. Antingen i baronbackarna elr på nån badplats. Men de får vi se imorn hur de blir, kanske utgång elr hemmafest vem vet! :)

Arbetsförmedlingen ringde mej förut å sa att jag har fått praktikplats på TS-städ där jag praktiserade förut och jag kommer få min gamla handledare å de känns guld!:thumbup:
Kommer börja nästa månad så de e snart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0