Onsdag

2 DAGAR KVAR SEN SMÄLLER DE!!!!!

Praktiken i morse sen efter så drog jag till mamma och va hundvakt! Låg och solade hela dagen. Mamma  kom hem vid 5 och började laga mat. vid 6 kom morgan och hjälpte henne. käkade lite sen vart de efter rätt med grädde och jordgubbar!:D
drog till bussen efter jag hade tjockat till mej. Satte mej på bussen då fick jag ett sms kristin. Träffade henne en stund och snackades. sen drog jag hem till pappa!

Sitter här nu me massa toalettpapper i näsan. VARFÖR ska jag bli föskyld just nu ?! :(
ska ta och sova snart iallafall.. imorrn äre massa saker som måste göras!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Kuligt vare på fredag då jävlar:)<3

2010-06-02 @ 23:11:36
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0