Tisdag

God morgon till er alla som nyss har vaknat:P
Själv vaknade man vid 9 utav att kristin ringer till mej och väcker mej hihi:)
Fixade lite frukost sen fixade mej lite sen drog jag till myrorna för att möta upp henne!:)
Drog till soc för att jag skulle snacka me dom lite å så. Efter vi va klara där så gick vi hem till Kristin, hon började färga håret på mej och just nu sitter jag me hårfärgen i håret. Efter de så ska vi fixa löshåret :) Kommer nog lägga upp bilder på de " innan å efter " bilder:P
Ne nu ska jag tvätta ur färgen får se hur de blir ;)
Hörs senare.
ciaaao :)

Kommentarer
Postat av: Kristin Jonsson

Hoppas du blev nöjd sötan:)<3

2010-06-22 @ 18:21:45
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0