Tisdag

Har inte haft tid å bloggat haha Har nästan inte varit hemma på 4 dagar nu :|Igår va jag på jobbcenter som va som att börja om i skolan haha så jävla tråkigt va de! :mad:
På tosdag har jag tid hos Arbetsförmedligen och efter de ska jag till socialen.
Idag är de sjukt fint väder med 27 grader i skuggan :| Men stackars mej som har tvätt till kl 5 så måste jag vara hemma tills dess. Senare får jag se vad som händer, ska iallafall fylla i massa papper från soc, arbetsförmedlingen, jobbcenter Och de roligaste är att jag fattar ingeting av de jag ska skriva på :question: men med lite hjälp av min stjärtmask så går allt lättare.
Vill ha pengar nu så jag kan köpa massa saker som jag behöver;( .
Ne nu ska jag städa lite tills tvätten är klar!
Hörs Ciaaao



                                      Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0