Första Mars

Hellu !
vaknade kl 07:00 steg upp och åt frukost sen gjorde jag iordning min matlåad som jag skulle ha me mej till praktiken. Gick till bussen vid halv 9 ( börjar kl 9 ) träffade nerro när jag väntade på den ,stod och snackade lite å så.
När jag kom till praktiken så kom min handledare och mötte mej, fick börja städa lite smått först ex sopa golv å så. Sen åkte vi till Adolfsberg och städade i trapp uppgångar och sedan drog vi till brickabacken och tvättade lite saker. Slutade runt 12:00 drog hem och åt sen sov jag lite. sjukt trött va jag ! Vid halv 3 kom ullrica och hämtade mej pappa å farmor för vi alla skulle handla lite.
kom hem för en stund sen sitter och käkar lite samtidigt som jag kollar på Brook Knows Best, väntar på att vänner ska börja å sn cops ^^.
Ikv blire å sova tidigt iallafall !
Nu är katten " sebbe " borta , han har flyttat så nu har jag bara min bäbis kvar ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0