Fredag, Grattis syster 21 års-dagen

Hellu

Kom nyss hem från syster som fyller 21 idag! Ett stort grattis till dej !

Vaknade vid 12 idag började fixa mej lite sen drog jag till syster. det va bara hon och jag där hon fick present av mej med massa döskallar i hehe . ( hon älskar dom ) sen hjälpte jag henne me bloggen om hur hon fixar den å så. Sen vid 4 kom hennes kille hem från jobber . han kom me jätte stoooort paket ! när jenny öppnade den så va de en tavla me michael jackson på och syndes på hennes ögon att hon älskade den! haha så söta tsm! Va tvungen å dra hem sen för sofie kommer å hon ska nog färga mitt hår och sen ska man fixa inför kvällen och så!
nu ska jag dra iväg och fixa lite saker .
Ciaaao

                      Syster på bilderna




Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mkt för allt! ^^

2010-03-12 @ 19:52:55
URL: http://jennymarkussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0