Jobbig dag !

Vaknade kl 7 idag tog bussen till praktiken och som sagt så va bussen sen i 20 minuter !!! fick stå ute och frysa som fan ! iallafall... jobbade till kl 2 idag . Åkte upp på stan och träffade sofie utanför kinamuren. gick in dit och käkade buffé , så jäkla gott va de! Efter vi hade käkat så gick vi på stan i några timmar. Sofie köpte lite saker men jag väntar tills imorn när hon och jag ska till marieberg ! Gick så mkt att jag fick ont i ryggen , bena.. hade sått rätt så länge idag ! Gick hem sen och bestämmde att sofie skulle komma till mej och färga mitt hår MEN jag va helt död idag så jag råkade somna i två timmar så de vart inge färgning kanske tar de imorn elr om du har lust sofie =) ?!  Nu Ska jag sova , Är fortfarande trött Mohaha

Godnatt Alla Stjärtmaskar !


            Kinamuren
( Kyckling , ris , massaaaa sallad , Bröd och cola ) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0