Shopping

vaknade vid halv 1 idag, gick upp och började fixa mej lite . Sen gick jag till bussen och mötte sofie, Drog till marieberg idag. hittade skit mkt saker hehe Träffade oxå nerro där . Åt jätte god mat på mariaberg med kyckling felé , ris med tazikisås.
Efter vi hade käkat drog vi på övervåningen och va där uppe i några timmar.
Sen drog vi till sko punkten där jag köpte två par skor. Vid halv 8  så kom vian och sandra å hämtade oss. Senare drog jag och sofie hem till mej och färgade mitt hår sen drog hon hem. så just nu sitter jag me hårfärg i håret !


  Dagens Lunch



  Min fina påsar :P



                           Sofie Testar skor






Köpte :

troser
Bh
örhängen
nagelfil
hårspännen
ögonbryns nopprare
Skärp
Lös ögonfransar
bommul
strumpor
Mascara
Skor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0