" Cha Cha "

Drog upp på stan med sofie. Hittade linne och puder och så köpte jag lite presenter till lillsyrran som fyller snart! de ända jag behöver nu är skor! haha Gick runt lite på stan sen träffade vi ida. vi gick och käkade på la bagett sedan drog alla hem.
Kollade på efterlyst medans jag tryckte i mej chips å dipp , ostbollar! FETTO!!!
Nu har jag påsklov! nananananaanaaaaaaa för er som inte har de ;) haha ne skojade
Men ska till skolan imorn eftersom jag har möte med min kurator!

Fick hem ny busstabell.. tycker att bussarna kommer bli mkt sämre . Dom ska inte gå från järntorget utan resecentrum sen till konserthusen å blablabla .. sen siffrorna ska de va 1,2,3,4,5,6.... å inte 11,12,14,16 .... sjukt?! aja men de e bara å vänja sej :P


Svart linne med blommiga mönster på.
( syns inte så bra på bilden ) 
Pudret
Leggingsarna som jag köpte igår
             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0