Visste ni att....

Rihanna växte upp med en missbrukande pappa!

Rihanna talar nu ut om sin tuffa uppväxt på Barbados med sin pappa som var alkoholist och missbrukade droger. R&B sångerskan som nu är 20 år berättade att hennes pappa lämnade henne när hon var 9 år men hon fortsatte att försöka ha kontakt med honom tills hon kom in i tonåren. "Det var som tonåring jag blev arg på vad han hade gjort mot mig, jag tror att jag hatade honom" sa hon i en intervju med tidningen Live. "Jag insåg att inget barn borde gå igenom det jag har gått igenom." Idag har de sporadisk kontakt och pappa Roland är ångerfull, han säger "Jag kommer aldrig att förlåta mig själv för vad jag gjort mot min dotter. Medan andra pappor hjälpte sina barn med läxorna var jag ute på gatorna och köpte knark."


Annonser från BloggPartner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0