Fredag

Vaknade för en stund sen. gick upp och började leta efter fler bilder på mej när jag är liten för mamma sa att dom som ska göra skylten till studenten vill ha fler bilder. sen fick jag sms av min syster  " jag har körkort " wohooo GRATTIS!:D:D .
 mamma ringde mej och sa att jag skulle komma till garaget för jenny skulle vara där oxå ( jag och min syster bor grannar ). gick dit där mamma å syrran stod och jenny hade fått blommor och choklad av mamma , Gick fram å kramade jenny :) Stod och pratade lite sen åkte mamma och jenny hem till mamma och så klart körde jenny ! :D Såg lite roligt ut när hon skulle köra för hon drar fram stolen längt fram. haha men jag ska inte säga nått de gör jag oxå när jag övningskör. bara för att vi är korta:D

Ikv?
Blire utgång elr blir de fredags mys?
vet inte än får se hihi

Nu ska jag käka, hörs senare

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är det min bil du har hittat bild på ;)

2010-05-07 @ 21:17:14
URL: http://jennymarkussen.blogg.se/
Postat av: sara

ja haha =)

2010-05-08 @ 14:21:00
URL: http://saramarkussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0