Onsdag

Har verkligen inte orkat och blogga. har haft annat för mig

Idag så va de praktiken sen kom pappa å hämtade mej då åkte vill till Nattis skola och hämtade upp henne sen åkte vi till brunnsparken för att käka. jag och pappa tog buffé å nattis tog en pizza !
Åkte därifrån tjocka och glada till travet för pappa skulle göra nått. Jag ville övningsköra där men de blir kanske imorn ist.
Åkte till systemet sen där pappa köpte lite cider till mej !
Drog till landet ( där jag och min familj bodde förut ) hälsade på dom som bor där, även min katt som jag letade efter mej hittade aldrig:(
iallafall.. åkte vidare till brickebacken för att lämna nattis och även hämta min efterlängta cykel!
Kom hem och gjorde inte så mkt bara tagit de lungt fick även reda på att mamma har hämtat min studentskylt! YES:D:D Nu är jag taggad. 2 veckor kvar suckers!
Imorgon blire att hämta min mössa och köpa klänning!
Ne nu ska jag sova är fett trött!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vackra sara <3

2010-05-20 @ 06:19:50
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: sara

Du är vacker sötnos Kristin<3

2010-05-20 @ 14:43:47
URL: http://saramarkussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0