Onsdag

Vaknade vid 7 tiden idag Eftersom jag skulle få besök av Nattis ( Lillsyrran ) som kom vid kvart i 8 på morgonen :) Vid halv 9 gick jag sami och nattis till natta för att lämna lite saker, sen gick vi hem till Pappa. Fick present av han och vi va där i ca 5 timmar. Han bjöd oss på mat och prat!
 
Vid 3 tiden gick jag och älskling hem till han, för skönt väder idag så vi gick istället för att ta bussen :thumbup:.
När vi kom till han så lämnade vi lite saker sen gick vi till maxi för att handla. Jag fick panik när jag va i Maxi eftersom de va FÖÖR MYCKET FOLK där som krigade fram speciellt vid godiset eftersom de va 35 kr/kg så vi krigade fram. Självklart köpte vi 1 kg  till påska kärringarna som kommer komma :D



Kollade på Husk "skräckfilm" för nån timma sen.. FYFAN vad rädd jag vart. Satt och hoppade till hela filmen. Både jag och älskling satt på varandra tillslut!! Den är verkligen värt att se till er som inte har sett den. Den är näst bästa skräckfilm jag har sett hittills.



Nu kommer jag alltid och vara rädd för fågelskrämmare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0