Torsdag

Jobb idag med massa stress haha roligare när de e stressigt än att inte göra nånting alls ! :)
När jag hade slutat så cyklade jag linn o sami tillsammans, sa hejdå till linn vid maxibron sen fortsatte vi hem till sami. Somnade en lite stund vaknade sen av att sami gav mej en puss sen drog han iväg. Låg kvar i sängen och kollade lite på tv tills sami kom tillbaka. Då gjorde vi lite kvällsmat och sökte lite lägenheter. Ska snart gå å sova jag har fortfarande helt slut haha, imorn ska jag duscha innan jag drar till jobbet så jag vaknar till haha ne men kan vara skönt o duscha innan man drar.. Fredag imorn ,, skönt! får se vad som händer på kvällen men de blir nog bara o ta de lugnt eftersom vi är helt döda efter jobbet ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0