Fredag

Hejsan!
Drog till jobbet vid 7 och jobbade till kl 13.00, stängde resturangen kl 12.00. Sami kom vid halv 12 på lite lunch och sen väntade han på oss tills vi slutade. Sen drog vi alla till m berg å där var de kaos !  haha
Vi gick runt o runt o  runt men hittade massa fina saker.. kom hem för ca en timma sen och nu har jag slagit in alla julklapar å jag är helt död i kroppen och ögonen. Ska gå å lägga mej nu så jag orkar gå upp imorn å fixa mej och jag ska ta med mej kameran oxå så jag kan ta lite bilder :)



 Julshopping!

Kommentarer
Postat av: pappa

vad trevligt att se att ni har haft det bra,jag alskar dig Sara

Marlin gillar dig so mycket ha en trevlig ny helg kram

2011-12-28 @ 07:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0