Fredag

Igår så drog jag till natta vid 1 tiden. käkade lite sallad hos henne sen vart de massa snack om kryssningen. Började sjunga singstar sist oxå haha, vi kan inte hålla oss borta från spelet!
Sen drog jag och mötte älskling som hade precis slutat jobbet och drog hem till han. Hann bara slänga i oss lite mat sen tog vi bussen till Ö&B. Hittade lite saker där, köpte lite saker som jag och natta ska ha ikv :)
Sen tog vi bussen hem till han och när vi kom hem slängde vi oss framför Tv för att se Sveriges värsta bilförare, Sen efter de kollade vi på Svensk Maffia och sist av allt kollade vi på Big Brother Sen gick vi och sov!

Har nyss Vaknat hos älskling. Hatar att vakna ensam utan min baby. Meeeen de måste man tåla eftersom han måste jobba!
Nu på dagen ska jag bara ta de lungt ska kolla på Jersey shore. Sen ikv är jag bjuden till natta på Tacokväll :) Kommer bli hur mysigt som helst!

På söndag ska jag till pappa för att hämta resvärkan och lite annat + att jag ska träffa min lillasyster där!
Har fått ett paket oxå som jag måste hämta ut då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0