Torsdag

Sitter och kollar på lite recept eftersom jag är skitsugen på att göra värsta middagen haha! Vet inte vad jag ska göra. Någon som har några tips vad man kan laga för nått gott? Ska nog ta och storstäda oxå men får se om jag orkar. Har världens mensvärk oxå som inte är så kul att ha :(

Igår var jag jätte deppig för ingeting:O Men så är de när man har mens att de förändrar på personen helt tycker jag. Just de Fick en Ring av Kristin igår. Den är skit snygg fast den är pytte lite förstor men jag kan ha den. Kristin kunde inte ha den så hon gav den till mej! Tack ! :D


Kommentarer
Postat av: Kristin!

Bara kul att någon kan ha den! :) <3

2011-02-17 @ 20:44:24
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0