Visa respekt innan du öppnar din käft!

Att de fortfaranade finns små fjortisar som håller på och försöker. Trodde att folk hade växt ifrån de men nee fortfarande barn. Men bara så ni vet ni som försöker få kontakt med min kille så vill han inte ha nått med er att göra. Han säger själv till mej att jag är världens bästa flickvän och vill aldrig förlora mej, att jag är den bästa som har hänt han och att jag är den bästa flickvännen han har haft! Han skulle aldrig kunna vara otrogen elr göra nått dumt alls!! Vårt förhållande är stark. Finns folk som försöker förstöra de vi har men både jag och min kille bryr oss inte om de för vi vet själva vad vi gör och var vi är :) Han har sagt sjukt fina saker till mej så jag blir tårögd. Folk som säger att dom inte bryr sej om oss så hade inte dom öppnat sin käft!

Döm inte allt du ser, tro inte på allt du hör och säg inte allt du vet!

jag är inte ute efter att ni ska svara på min blogginlägg. Jag skriver för min egen skull och sen är det en annan femma om ni tar åt er av vad jag skriver.





Kommentarer
Postat av: Jasmin

Om folk mår bra av att försöka förstöra mellan ett lyckligt par så har dom ju problem, ta vara på din kille, han är en bra kille ! Skit i vad folk säger, dom är bara avundsjuka för att dom själva inte är älskad av honom ;) Jag har inte heller något med dig och honom att göra, men jag tycker ni passar ihop och jag hoppas att det kommer hålla mellan er !! Kram Jasmin

2011-02-13 @ 19:57:46
URL: http://jaazmins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Folk är haters, fortsätt med ditt bara! :)

2011-02-14 @ 23:15:30
URL: http://justashitblog.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!

2011-02-21 @ 13:02:19
Postat av: sara

Ojdå finns visst folk som tar åt sej ;)

2011-02-21 @ 13:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0