Måndag

Har nyss skrivit klart CV som jag ska ha med mej imorn till mötet.
Idag kommer jag äntligen få mina pengar. YEEEY !!!!!!!! :D:D

O.B.S Mitt comviq är slut så jag kan inte smsa till nån. Jag hör av mej till er när jag har fyllt mobilen !

I fredags så förfestade jag älskling + hans kompisar hemma hos mej. Sen drog vi till frimis där natta stod och väntade på oss. Inne på frimis så fick alla EN lapp där de stod " kvällens drink " Jag tog " Rosapanten"  de va längesen jag drack den så vart lite sugen på den. Efter vi hade varit inne i  och snackat me folk så skulle jag och sami gå till stora salen för att kolla runt lite sen när vi gick tillbaka till rummet där alla va så fick vi yttligare en lapp till med kvällens drick. de va bara tacka och ta emot. Visste inte vilken drink jag skulle ta så bartendern gjorde en " tjejdrink" som smakade sådär.
När klockan vart halv 12 så bad vakterna alla att gå ut till den stora salen och där vart de galet! Jag och sami fick yttligare en drink av han kompis. Sami och jag dansade och hade kul. Snacka med folket tilllut vart vi trötta och drog hem till han , kom till honom och vart fyllehungriga sen däckade man haha:P

En bild från i Fredags:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0