Tisdag

igår drog jag till soc vid halv 9 för att lämna in lite papper tsm me natta, satt en liten stund där och snackade lite skit ;)
Sen drog jag till pappa för att fixa lite saker.
Drog till syster jenny som bor granne med oss. va där i några timmar, Spelade kinect som va skit roligt elr vad säger du jenny. " Rumpdansen " hahaha :thumbup: skrattar alltid lika mkt när jag är där haha. Spelade även slåss spel kommer inte ihåg vad de heter men du vet vad jag menar jenny när jag säger fyllot :P



Idag har jag träningsvärk i hela kroppen haha inte undra på efter all spring , hopp , boxning, dans som vi gjorde igår. Har bara tagit de lugnt idag. På Torsdag ska jag till Arbetsförmedlingen, har möte med dom.

Grattis till min vän Sandra som fyllde 20 år igår , Grattis katten ;)

Jag och Sandra För längesen


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul är det! Spelet heter Dead or Alive ;)

2011-01-18 @ 17:49:17
URL: http://jennymarkussen.blogg.se/
Postat av: espinoza

tack :D:D

2011-01-19 @ 23:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0