Måndag

Hejsan !
Kom ut från duschen för en stunde sen, ska snart till arbetsförmedlingen eftersom jag har möte.

Jag kanske ska berätta lite vad som hände i lördags, Drog på grillfest tsm med Sami, grillade korv med bröd sen satt alla ute och drack o snacka. Vid 11 tiden kom min vän Kristin till festen oxå. Vid halv 12 - 12 tiden så drog vi oss till frimis. Rätt så mkt folk men inge bra musik OCH massa ungar som va där som inte ens har fyllt 20, Riktigt dåligt av frimis ! Hade iallafall trevligt med mina vänner + sami men annars va de föööör tråkigt på frimis haha . Vid 2 tiden drog vi från frimis vidare till grillfesten för att hämta spriten sen vidare hem till Sami :)




Igår så va man lite bakis så orkade inte ens blogga haha. Drog hem till sofie och hade film kväll, Mycket trevligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0