Min dag

Drog hem till pappa vid halv 1 tiden idg för att fixa lite saker sen cyklade jag till maxi för att handla sen vidare till lidel o när jag ändå va vid vivalla så passade jag på att åka till Linn för att hälsa på. Satt o snacka en massa, mycket trevlig iallafall :)

Jag o Linn för några år sen


Drog sen vid hem till älskling för att börja med maten till oss :)
Kollade lite på tv sen va de dax att ringa till Natta, satt o snackade lite och kom fram till att vi ska hitta på nått när hon har kommit hem från öland. Måste fixa singstar så vi kan sjunga igen hahaha gjorde ju de helatiden förut! :)

Snart ska Min pojkvän ladda ner nån skräckis som han har hört talas om och de sägs att den är läskigare än dom andra vi har sett. :S
Just de har ju glömt o skrivit om filmen paranormal activity tokyo som vi såg för några dagar sen. Jag tyckte att den va helt okej! Den vai nte lika bra som dom andra paranormal activity. Men de läskiga va att när filmen va slut så vart de strömmavbrott och tror ni inte att vi sket på oss nästan hahah vart skit rädda!!

Skit gammal bild, tror jag va 15 år där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0