Tisdag

Hejsan!
Praktiken gick bra idag. Hade mycket o göra eftersom vi packar o gjorde maten till flyget på tisdagar, Hann nästan aldrig o sätta mej. Stod mycket i disken och de va rätt kul o stå där haha!
Vid lunch så kom min älskling och käkade där :) jätte gott va de !
Slutade vid halv 4 så då drog jag till samis jobb o väntade tills han slutade. Cyklade hem till han sen för att byta om sen cyklade vi till frisören för han skulle klippa sej, vart skit fint ! fast han är ju alltid fin :)♥
Nu ska jag ta o göra lite kvällsmackor o te sen kolla på tv o mysa med min pojkvän.
Får se om jag bloggar nått mer idag! känns som om jag inte har tid längre bara för att jag blir så trött efter jobbet hehe men de ska jag försöka o ändra på ! :)

Hej så länge !


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni tänkt förlova er? :) bara en fråga

2011-07-26 @ 22:14:59
Postat av: sara

sv; Kanske de kanske ;)

2011-07-27 @ 07:18:57
URL: http://saramarkussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0