Måndag

Då har man kommit tillbaka från deras jobb. Käkade där eftersom de va snitzel och jag äääälskar de så åt två stora portioner och jag kan säga de att jag kommer inte äta nått mer idag är fööööör mätt ! Super gott vad e oxå. Köpte blommer till dom men han dock inte ta bild på dom men jag tycker att dom va super fina, Rosa rosor. Hoppas att ni vart glada :) 

Sami kommer när som helst och då ska vi dra och stor handla sen kl 18:00 har vi tvätt till 21:00 så kommer tvätta hela kvällen.. kul !


 

Kommentarer
Postat av: Linn

vart jätte glad :d , dom står på mitt vardagsrums bord <3

2011-06-27 @ 20:50:03
Postat av: Sofie

tack den var jättefin :)

2011-06-27 @ 21:00:32
URL: http://sofienymans.blogg.se/
Postat av: sara

Linn : åh vad glad jag blir ^^ Får komma till dej o kolla på dom och kanske lite mat tsm :)



Sofie : Den passar dej, liten o söt (A)

2011-06-27 @ 23:09:32
URL: http://saramarkussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0