Nattens Dröm

I natt så drömde jag att jag och några till va på en båt. Vi seglade i havet, men framåt mot kvällen så vart de dåligt väder. Massa regna och åska + de va vääääärsta stormen och is i vattnet!
Stormen gjorde så att båten vart trasig, Blixtrarna slog ner på båten så den gick sönder !
Tillslut blåste de så mycket att hela Båten vände på sej upp och ner så vi va tvugna och hoppai de kalla isvattnet!
Men de vi inte visste va att de fanns Hajar i vattnet, Men sen såg en av mina kompisar att de fanns Hejar i vattnet så alla försökte komma upp på Båten men man gled bara ner hela tiden. Tillslut kom de en liten isbit flytandes på havet. Så alla kom upp på den och sen upp på Båten. Sist så va de jag " så klart " Fick panik för att man såg att Hajen va påväg till mej så jag skyndade mej upp på isbiten. När jag skulle upp på båten va de för halt så jag försökte hålla med fast på sidan av båten med mina händer. Mina kompisar försökte dra upp mej men då gled dom ner bara. Jag tittade bakåt och ser Hajen hoppa upp och attackerar mej, den tar tag i armen på mej och tuggar på mej. Jag skrek till mina kompisar att inte släppa mej! Men Hajen va mer sugen på mej och fick tag i mitt huvud!!! DÅ vaknade jag upp ! Fyfan vad äcklig de kändes, De känns ju så verkligt oxå :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0