Tisdag

Hejsan! Ska snart göra lite mat eftersom älsklingen slutar snart jobbet! :)
Har nyss beställt Nytt löshår som är äkta!
Fast igentligen vare natta som beställde de till mej eftersom hon hade sidan framme :P
Äntligen så kommer jag kunna göra lockar, Hoppas att håret kommer innan fredag :)
Mitt gamla löshår som jag har är skit! Köpte de från Tradera Och där stod de att de va äkta hår, att man kunde tvätta , locka , platta håret.. men inte fan kunde man göra de. Då visades sej att de va oäkta fast de stod att de va ÄKTA hår. De gamla håret fäller rätt så mkt. har alltid massa hår på golvet när man har satt dit de och på kläderna, skit jobbigt äre med håret tycker jag!!
Ne de ska bli sjukt skönt och få riktigt hår och framför allt är den ÄKTA!

                      Här har jag mitt gamla löshår


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ditt äkta hår istället!

2011-03-22 @ 16:36:18
Postat av: sara

Sv: jag brukar ha de men jag vill ha tjockare hår inte längre! och sen äre finare när man har lockigt oxå ;)

2011-03-22 @ 19:00:58
URL: http://saramarkussen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok! Gå till en frisör och sätt i riktigt om du vill ha det riktigt fint

2011-03-22 @ 22:17:22
Postat av: sara

Jag har redan haft med lim om de e det du syftar på och de e bara skit!

2011-03-23 @ 11:41:06
URL: http://saramarkussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0