Söndag

Gårdagen vart mkt trevligt, Drack och snackade med sofie sen kom Sami och han kompisar och va med oss.:)

Idag vaknade vid 11 och gjorde inte så mkt sen vid halv 6 så drog vi till Samis mamma och hälsade på lite, Sen gick vi till syrran för att kolla hur hon och Fredrik bor nnu eftersom dom har flyttat. kollade runt och snackade fick mina presenter :) Tack Jenny o Fredrik för presenterna :D

Just nu gör jag ingeting ska snart hoppa in i duschen och sen sova. Ska inte kolla på Big Brother idag gör de imorn ist . Spännande nu när de står mellan crille o gurkan, jag hoppas på att gurkan får stanna men vi fårse imorn hur de blir :)

Imorgon ska jag ha soc möte sen ska jag till Kristin. :)




En bild på lipton när han fick träffa Mimmi ( mammas hund ) första gången haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är med i Veckans Blogg! :D

http://emmyasklof.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-v21-2011.html

Kram

2011-05-22 @ 22:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0