Tisdag

Ligger i sängen nu och är helt död !
Jobbade hela dagen slutade halv 5 sen drog jag o linn hem till henne för att hon skulle byta om sen gick vi vidare till sofie och väntade på henne. Sen drog vi vidare till idrottshuset för att kolla basket match . Fick lite ont i huvudet av all skrik! Matchen slutade vid 9 då dog vi till max för att käka sen dog jag bussen hem :)
Basket är inte min grej så tyckte att det inte var så kul att kolla på, tråkig match oxå haha.
Imorgon är det onsdag och det innebär jobb , sen ska jag nog gå å hämta ut två paket . Ena paketet är samis födelsedags present eftersom att han fyller snart , han blir gammal gubbe nu ;)
Sen ska jag hem o kolla på olika sidor om lägenhet om det finns nån ledig o så . Vi vill ju flytta till nått större som vi kan bo länge i framtiden ;)
Godnatt ?

My man <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0