Tagit sprutan !!

Drog till järntorget för att träffa linn, sen tog vi 31an till mässan för att ta sprutan. när vi kom dit va de inte alls så mkt folk. vi fick skriva i ett papper om man inte tål ägg å sånt, sen fick vi gå till nummer 10 där dom skulle ta sprutan. Först va de linn och sen jag .. när jag sitter å blir sprutad så kollar jag på linn och ser att hon inte är sej lik . sen sa hon till mej " Sara jag får inge luft " jag trodde att hon skojade så jag började skratta sen hon ba lyssna får verkligen inge luft, sen andades hon in å de lät som om hon hade rökt i 100 år . de lät inte normalt sen vart hon hela röd på bröstet och både hon å jag fick panik. vi sa till hon som tog sprutan att linn inte får luft så hon hämtade en doktor som kom med en akutvagn som linn fick lägga sej på . sen körde dom in henne i ett litet rum me massa sjukhus saker . dom kände hennes puls och allt.. sen fick om en tablett mot allergi om de skulle vara nått . sen fick hon vila lite och jag va me henne hela tiden. senare när hon hade vilat klart så fick om provgå hahaha och de gick bra sen väntade vi på min pappa som skulle hämta oss och vi åkte å handlade lite tills ikv , köpte tacos som vi nyss har proppat i oss .. mummms !!
Nu får vi se vad vi hittar på mer ikv .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0