Måndag 16/11

Sorry för DÅLIG upptatering! Har inte haft internet för jag har fylltat med min pappa osv. Jag har flyttar upp på stan och det känns jäkligt skönt, nära skolan, bussar o allt! jag trivs kanon tuppen upp (y)

På den senaste tiden har jag gått i skolan, festat varit med vännerna och flyttat som sagt.

Kan berätta lite vad jag har gjort denna helg iallafall.

I fredags så kom Sofie till mig vi förfestade och flumma oss lite :p Tog massa "oseriösa" bilder när vi hade blivit lite onyktra (bilderna kommer så fort jag har fått internet) Sen bärde det till Frimis. Det va galet kul måste jag säga, bra musik & folket va bra. Dansade hela kvällen.

Lördags
så blev det ännu ett festande med Linn & Casy, det blev en hemma fest hos en kompis och det va rätt nice alla hade kul :) Sedan åkte vi hem och sov hos Casy. Alla tre låg i samma säng tur va så va den ganska stor för att få plats tre.

 Söndags tog vi det bara lugnt, alla va bakis trötta hungriga och sega i kroppen. Åkte hem och lämnade mina saker och sedan vid nio gick jag till Linn för att göra henne sällskap med filmen Heartbreak Hotel. Haha den är ju så rolig alltså. Gick hem vid halv 12 ungefär och la mig och sov.

IdagHar jag varit i skolan, började med matte, seg start på dagen! Efter lunchen hade jag tid hos min kurator, vi pratade om att jag ville flytta hemifrån till eget place ;) vore ju så himla skönt. Börja leva sitt eget liv. Efter skolan drog jag  och gjorde inte så mycket. Nu sitter jag iallafall hos Sofie vi har kollat på 'Mamma till en mördare' och nu går American Got Talent. Passar då på att skriva såklart, ska försöka komma igång så fort jag får internet. SKa väl strax dra mig hemåt börjar ju bli lite sent? Vissa har ju skola :( hehe..Mitt sista år ni som inte vet!

Nu ska jag göra Sofie sällskap, vi hörs i veckan! Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0