Måndag

Dagen började med att jag hör nån gubbe står och pratar högt inne i tv rummet. sen kommer pappa in och säger att jag måste gå upp för dom ska tapetsera om lägenheten !  Sen drog han gubben för han va inte klar med hans förra lägenhet  och han skulle komma tillbaka kl 10 . pappa drog iväg till landet då så länge och jag somnade om . Efter ca 20 min så ringer de på dörren minst 5 ggr !!!
Går och öppnar och där står de en gubbe som skulle fixa våran el . Sen när han va klar drog han snabbt som tur var, för jag va inte på humör då !  började fixa mej lite sen drog jag till skolan.

Efter skolan drog jag till linn som va nyvaken. vi gjorde inte så mkt först kollade på tv sen kom hennes kille och då va jag lite me sofie , satt å kollade på tv :P

Sen drog jag och linn hem till mej för att få pengar till mat. Självklart drog vi till Grillcorner. Medans vi satt och väntade på våra pizzor så kom de i ett emo gäng och ena skulle gå på toa men han kom inte ut sen ! hahahaha !!  Han stod och höll på me dörren helatiden och tillslut gav han upp och stod bara där inne utan att göra nått, så linn gick å försökte få upp dörren och självklart tog hon bort tejpen som gjorde så man skulle få upp dörren haha. Tillslut kom ägaren och hjälpte honom.!

vi tog med oss pizzorna hem till linn och mummsade i oss det. sen somnade vi lite haha !
Senare träffade vi Casy och gjorde henne sällskap inne på grillcorner . ( hon skulle käka )

Nu ligger linn i sängen och kollar på tv och vi kom på nyss att när våran kompis fick en flaska i huvudet förra onsdag på krogen så skrek vi " VEM VARE ?! VEM VARE SOM KASTA !? "  hahahah klockren !

Bloggen ser bättre ut nu än innan tack vare Sofie & Liz !


http://queenlizzi.blogg.se/             http://sofienyman.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Sofie

lite så ;)

2009-12-01 @ 00:52:45
URL: http://sofienyman.blogg.se/
Postat av: lizz

säger som sofiee de var så lite så hihi <3

2009-12-01 @ 19:12:10
URL: http://queenlizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0