Lördag

Gårdagen vart mky lyckad! Drog till casy vid 8 började dricka när jag kom, satt å snackade å spelade lite spel, flummade runt.sen vad 11 kom natalie och dricka lite med oss, nice! runt halv 12 - 12 tiden gick vi ut. gick till klaras , jag casy kom in men inte natta för att hennes legitimation va för gammal så då bajsade vi snet på klaras och drog till frimis. natta hängde inte me hon skulle göra andra saker HAHA ! när jag och Casy kom in drog vi direk på toa, först i toa kön ser jag min syster , när de va hennes tur att gå på toa så funkade inte lampan elr nått som hon stod och klagade på haha. hon fick lite chock när hon såg mej tror jag :P men men. va på frimis tills kl 2 sen vart de efterfest hos Casy , hon å jag sen några till, CHILL!  fett full va jag innan jag skulle somna, fick iallafall sova med min favorit spagetti ^^
Idag vaknade vi alla runt halv 11 för att casy skulle jobba, ingen hade sovit så bra förutom casy som pratade i sömnen hahaha fan vad jag skrattade .
nu har jag precis vaknat sov lite till sen när jag kom hem.
Vad händer ikv då ? äre fest elr :D ?
"Bilder kommer komma ! "  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0