Lördag

Sorry för att jag inte bloggade mer igår men hade fullt upp.

Igår så mötte jag sofie i luqullus för både skulle köpa dricka som vi skulle ha å blanda me vodkan. Gick hem till mej och började locka mitt hår va klar vid halv 8  sen Vid 8 Gick vi utanför natta för att hämta upp henne.
Gick till Liz som vi skulle förfesta hos. De va bara vi där sen efter ca en timma så kom Elsa. Drack och pratade och hade de trevligt!
Drog till frimis vid 11 och de va iallafall mer folk där än förra veckan haha ! Kvällen vart toppan! Bra musik , mkt folk och jag mådde bra haha .
Efter frimis gick vi till Mc och käkade . träffade milon oxå för hon skulle med å käka. De va inte så mkt fok på mc men de tog jäkla tid å få maten . De e väll bara för att man är så hungrig å självklart ska de ta en sån tid !
Sen drog alla hem !

Idag så har jag inte gjort så mkt är sjuk trött ! blir en lugn kväll iallafall för min del ! =)


Bilder Från Igår Hos Liz

Kommentarer
Postat av: Kriistiin

Känner du lizbeth :) henne kännerjuh jah med :D HAHA <3

2010-04-12 @ 22:56:16
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0