Solat

Drog och mötte sofie vid mej, sen gick vi mot godislandet för att se vart vi skulle sola. hittade inte just dit vi skulle så vi drog till videobiljarden ist.
på vägen dit hittade sofie 120 kr som låg på backen! Hon hann å putta undan mej så inte jag skulle ta dom haha ! Träffade natta lite eftersom hon va skyldig mej pengar så fick tillbaka dom ^^
 Inne i vidoebiljarden så solade jag för 20 min. för skönt va de , höll på och somna haha . När de va klart satt jag och väntade på sofie i tio minuter?!  då visade sej att hon hade tatt på 25 min ist för 20 min Haha! Där efter drog vi till luqullus för jag skulle köpa popcorn ^^ sen drog vi hem !  Gjorde inte så mkt hemma elr de FINNS inge å göra här hemma!

Praktiken imorn iallafall och får se om jag solar en stund efter jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0