Småbarn till 100%

Finns människor som håller på å skriver massa töntiga saker till mej men de roliga är att dom inte skriver sitt namn utan " anonym" osv.. M-O-G-E-T!!
Sen när jag började skriva att jag har pojkvän har folk blivit avensjuka och skriver massa skit å sånt töntigt.
VÄX UPP !!
Jag och min pojkvän har varit tsm rätt länge nu och inte sen jag börja skriva om han !
innan jag skrev om min kille så va de ingen som skrev massa skit och va omogen. Men nu visas de att de finns Töntiga människor som håller på å är avensjuk och inte skriver sitt namn för dom är fega?! Verkar som om de e småbarn som håller på HAHAAHAHHAHA !
Jag tar inte ens åt mej av de ni skriver för att jag skiter i småbarn men tkr att de e roligt å läsa när ni skämms å säga eran riktiga namn :)
Vet nu att dom som tar åt sej kommer att kommentera detta oxå ! ;)

Några undrar oxå vrf jag inte är me mina kompisar..
Svar: Jag har mkt och göra ex jobb och familj. Vissa av mina kompisar svek mej när jag skaffade kille och då visade dom att dom är falska! så bajs på dom!
Vissa av dom är glada för min skull och finns vid min sida och ni vet vilka ni är :)♥
Va på krogen i helgen me mina tjejkompisar så jag har tid för dom med fast jag kanske inte har skrivit så mkt om de.


                                            Fuck u era småbarn
 


Kommentarer
Postat av: Kristin Jonsson

Gumman stå på dig! är nån/några som gör exakt samma sak som mig, men dom är bara omogna töntar, älskar dig massor <3

2010-08-26 @ 08:11:34
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: sara

de e helt enkelt småbarn som håller på , love u to <3

2010-08-26 @ 22:41:48
URL: http://saramarkussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0