Söndag

Godmorgon!


Igår Efter vi hade varit hos älsklingens mamma så drog vi till willy´s och där träffade jag  min underbara Kristin♥ Drog in och stor handlade men vi fick inte med oss så mkt eftersom vi cyklade haha så vi drog hem och lämnade maten sen vidare till maxi för att köpa de vi inte fick med oss.
Drog hem och började fixa iordning dipp, chips, morötter, gurka och cola. Satte på nån skräckfilm oxåmen den va inte så bra, därför kommer jag inte ihåg vad den heter ;P

Idag så vaknade vi vid 11, fixade godaste frukosten, Sen kom hans mamma hit oxå :)
Ska åka till Lidel snart för att handla lite sen får vi se vad som händer. ska sova tidigt eftersom jag ska jobba imorn och efter jag har slutat jobbet så ska jag å min kille dra upp på stan elr m-berg för att shoppa. För jag får mina pengar imorn !

Nu har vi bestämt att vi ska dra till Liseberg nästa lördag ist, för dom som skulle med hade fått lite problem så då tar vi allt nästa vecka! :)

Mitt comviq har gått ut så drf har jag inte svarat på era Sms

Kommentarer
Postat av: Kristin Jonssony

Aww gumman då <3 Kul att se dig vi får ses i veckan innan du åker till gbg

2010-08-29 @ 20:19:32
URL: http://Http://Kriistiinjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0